אורי אריאל: נתניהו דורש מכולם לכבד הסכמים קואליציונים, ומעצמו?

    דוד קורצווייל No Comments on אורי אריאל: נתניהו דורש מכולם לכבד הסכמים קואליציונים, ומעצמו?
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החקלאות אורי אריאל התראיין למהדורה המרכזית עם אבי מימרן ושוחח על ההקפאה ביו"ש.

    "זה שלא בונים בירושלים לא קשור לבג"צ" פותח אריאל, "זה החלטה של ראש הממשלה. 'הקפאה' זו מכבסת מילים ואסור להתרגל לזה. אנחנו בארץ ישראל ערב תשעה באב. הסיפור לא מתחיל בחורבן שתי בתי המקדש אלא במרגלים שלא רצו לעלות לארץ. כבודנו מחול מראש אבל כבודה של ארץ ישראל לא מחול".

    ויש מה לעשות?

    "הבית היהודי יכול לחייב את נתניהו לעמוד בסיכומים עימנו. יש דרכים רבות בכנסת ובממשלה כדי לומר לשותפים הקואליציונים – ובעיקר לראש הממשלה – שעם כל הכבוד, כמו שאתה אומר לנו להקפיד על ההסכם הקואליציוני אז גם אתה צריך להגיד את זה. שיכבד את הסיכומים איתנו ואת המילים שלו. הוא הבטיח שיבנו בבית א-ל 300 יח"ד. הוא הבטיח למשפחת פוגל שיבנו באיתמר. יש ציפייה שמילים שנאמרות קבל עם ועולם ייושמו".

    לשאלה שצפה מדי פעם, האם בזמן שהגרעין האיראני על הפרק זה מתאים להציג את נושא הבניה אמר השר אריאל כי ההקפאה לא התחילה היום. "אנחנו לא ויתרנו – אז בנו. לא מספיק אבל בנו. אין סיבה להיאחז בזה. נתניהו אמר 'עכשיו זה לא הזמן לבנות כי הם ילכו לאו"ם' לא בנינו והם הלכו. 'עכשיו זה לא הזמן לבנות כי הם יפנו להאג', לא בנינו והם הלכו. צריך לבנות בכל מקום. להודיע שלא בונים זו טעות קשה".

    על הבחירות לוועדה למינוי דיינים אמר אריאל כי "הדבר נמצא כעניין סיעתי אצלנו. יחסנו עם החרדים חשובים וראויים שייבנו יותר ממה שהיה עד היום ובעזרת ה' דברים יסתדרו".

    הוא הביע תמיכה במאבק החרדי בקצבאות הילדים. "הסכם קואליציוני צריך לכבד".



    0 תגובות